سلام بلاگردونی ها چالشی راه انداختن با عنوان م مثل مادر پ مثل پدر که فک میکنیم اگه پدر ومادر شدیم چه حسی داره اگه هم نشدیم فک میکنیم چطور پدرومادری بشیم ؟

خوب من اول بگم من نمیدونم چطور پدری میشم ولی میخوام پدری باشم که برای فرزندام آرامش باشم محرم باشم پدری دل سوز ومهربان باشم طوری برای بچه هام پدری کنم که اونا کنارم احساس آرامش کنن نه ترس پدری باشم که بچه هام به جای ترس ودلهره راحت پیشم از دغدغههاشون بگن از مشکلاتشون نه اینکه از ترس مخفی کنن ویا به غریبه ها روی بیاورن اگه چیزی به صلاحشونه متقاعدشون کنم نه اینکه به زور بخوام اون کارو نکنن. همسری برای مادرشون باشم که اونم مثل بچه هامون راحت باشه و ترس ودلهره ای نداشته باشه اونم مثل بچه هامون راحت از دلهره هاش دغدغه هاش بگه و چیزی اگه به صلاحش نیست رو متقاعدش کنم نه به زور بخوام انجام نده . سعی کنم رفتارم جوری باشه که بچه هام احساس غرور کنن نه شرمندگی طوری باشم که بچه هام باافتخار به دوستاشون معرفیم کنن نه مخفیم کنن طوری تربیتشون کنم که همیشه به دیگران کمک کنند ورفتارشون خوب وپسندیده باشه پدری باشم که با خوشحالی به دیگران بگم که این بچه ی منه .

 

دعوت میکنم از: آقایان علیرضا ، زیتون ،  بهنام ، عرفان ، Amir chaqamirza، پسر کر، وخانم ها حسانه ،  بهار، سما نویس،  صخره نورد،عین صاد،نبات خدا، مبینا ، زری ،  فاطمه و...