خیلی از موقعیتها و اتفاقات و موفقیات را ما به خاطر ترسها از دست میدیم گاهی یه موقعیت خوب در نزدیکیمون قرار داره به خاطر یه ترس بی هوده به راحتی از دستش دادیم ترسهایی که همیشه وهر کجا تو زندگیمون هست یا احساس میشه باعث خیلی از پس رفتها و عدم موفقیت هاست .پس اگه میخوایم موفق بشیم باید این ترسها رو از بین ببریم وبر اونا غلبه کنیم وشکستشون بدیم تا به موفقیت برسیم باید اون ترس رو برطرف کنیم وگرنه موفقیاتمون رو از دست میدیم .خیلی از ترسها به خاطر ترس ازشکسته که به خاطر همین ما میترسیم به کاری وارد بشیم حتی اگه شکست هم بخوریم نباید پا پس بکشیم چون شکست نشانه ی پیروزی وبااین شکسته که میتونیم از جامون بلند بشیم وبه پیروزی برسیم ونقطه ضعفهامون رو برطرف کنیم .

به عنوان مثال من میخوام یه شغلی رو برگزینم اما میترسم توی این شغل باشکست مواجه بشم و با این ترس سراغ این شغل نمیرم اول باید بگم که توی هر شغلی شکست هست ولی نباید به خاطر این موضوع دیگه سراغ شغلی نریم بلکه باید راه وچاهش رو بدونیم تا شکست نخوریم باید آموزشهای لازم رو دید تا پیروزشد حتی اگه با وجود دونستن راه وچاه شکست خوردیم باز نترسیم و باز بلند بشیم وشروع کنیم واز شکستمون درس بگیریم ونقطه ضعفهامون رو برطرف کنیم و با پشتکار وتجربه به راهمون ادامه بدیم تابه موفقیت برسیم .

یا مثلا من میخوام برم سفر اما به خاطر ترس از هواپیما نمیرم من باید برای اینکه بتونم بر ترسم غلبه کنم وبه آرزوم یعنی سفر کردن برسم حتما باید بر این ترس یعنی هواپیما غلبه کنم وترس رو کنار بزارم .

پس بر ترسهامون غلبه کنیم تا موفق بشیم .