میگن واسه هر مردی شب عروسیش یه شب پر از استرس وفشاره ، در کل شبی پر از سختی هست براش . حالا من دارم فکر میکنم یعنی برای منم

همینطوره ؟ اگه اینطوره با این شناختی که از خودم دارم قطعا پس میفتم ! نمیدونم شاید بی خیال باشم و به استرسا توجه نکنم و بگم بیخیال بذار

اصلا غذا کم بیاد به درک :دی شایدم نه بگم کم نمیاد فوقش کم اومد سریع میپریم چند دست غذا میخریم ومیاریم .یا اصلا غذا خوب شده ؟ خوب نشده ؟

بعد بگم حالا خوب شده یا نشده همینه که هست هتل شیش ستاره که نیست یه جشن عروسیه ؟

نمیدونم ولی نه اینقدرام بی خیال وبی فکر نیستم دوست دارم عروسیم خوب برگذار بشه و به مهمونام خوش بگذره نه غذا کم بیاد نه کسی از غذا خوشش نیاد بلکه به نحو احسنت برگذار بشه بدون هیچ مشکلی .

 

باید یه برنامه ریزی درست حسابی وخوب کرد .برنامه ای که مو لای درزش نره . باید برم و از دامادای دیگه مشورت بگیرم سوال بپرسم که مبادا به مشکلی بر بخورم . آره درستش همینه :)

 

توکل به خدا .