نمیدونم چرا گاهی اوقات یه جاهایی که باید طرف و بشوریم و پهنش کنیم رو بند زبونمون بند میاد و نمیتونیم حرفمونو بزنیم نمیدونم برای شما هم پیش اومده یا نه که جایی که لازمه طرفو بشونید سرجاش زبونتون بند اومده و حرفی نزدید امروز صبح رفتم نون بگیرم اول که هیشکی نبود تا نون من از تنور بیرون اومد شلوغ شد گفتم برای اینکه اون طرفی که دوتا سه تا نون میخواد نیاد نزدیک ودستش به نونا بخوره نونامو بذارم جمع بشن بعد یه جا بذارم یعنی یکی یکی گذاشتم روی هم بعد به خاطر کرونا اینطوره که هرکی نونش که از تنور میاد بیرون خودش جمع میکنه بعد حالا من که نونام جمع شد اومدم یکی یکی بذارم داخل نایلون طرف اومده دست میکنه به نونام که بذاره تو نایلون تا راه باز بشه که نونشو بگیره بره به این  بهانه که خشک میشه خوب به توچه مرتیکه خشک بشه تو به چه حقی به نون من دست میزنی اونم توی این شرایط کرونا اگه ناقل باشی که دیگه هیچ اینقدر سر این موضوع اعصابم خورده نمیدونم چرا نتونستم حرفی بزنم اون موقع .آخه چرا اینقدر حریم دیگران رو له میکنن احترام نمیذارن چرا رعایت نمیکنن این کرونای لعنتی کی تموم میشه؟دیگه نمیکشم .