امروز عصر که می رفتم سرکار یه ماشین سر چهار راه جلوم بود و دیدی هم به راننده نداشتم که دیدم لاستیک عقبش کم باد بود تا خواستم بجنبم بهش اطلاع بدم گاز داد رو رفت اولش منصرف شدم ولی باز گفتم خودمو بهش می رسونم و اطلاع میدم بهش بازار زحمت با سرعت و بوق زدن خودم رو بهش رسوندم و ایستاد که دیدم راننده یه خانومه خلاصه ایستادم بهش گفتم و که لاستیکش کم باده و‌به مسیرم ادامه دادم .

دیروز یکی از بلاگرها مطلبی گذاشته بود که وبلاگم رو که باز کردم دیدم تا به یه ولی رفتم و برگشتم دیدم پست رو حذف کرده ازش خواستم که مطلب رو بذاره بخونم ولی این کارو نکرد خوب وبلاگ خودشه واختیارش رو داره ولی خوب کارش از نظر من خوب نبود و بدجور ناراحتم کرد منم برای همین دیگه وبش رو نمی‌خونم و‌لغو دنبال میزنم هر چند اونم وب منو نمی‌خونه .

خوب ببخشید از اینکه سرتون رو درد آوردم ممنون از اینکه این چند خط خطی بنده رو وقت گذاشتین و مطالعه کردین. ممنونم از شما .