درمورد این موضوع اول بایه فیلم شروع میکنم فیلم خانه دختر که شاید همتون یا بعضی هاتون دیده باشید فیلم مبهمی که من نفهمیدم اصلا چی شد

فقط با سرچی که کردم وتوضیحات کارگردان فهمیدم موضوعش چیه اما حالا من کاری به اون فیلم ندارم بحث من چیز دیگه ای رسمی که از قدیم الایام

تو کشور ما بوده وهست حالا کشورهای دیگهرو اطلاع ندارم رسم دستمال خونی که شب عروسی پشت در اتاق حجله منتظر مینشستن ومنتظر دستمال میشدن وفشار عصبی زیادی رو که به عروس وداماد وبه ویژه عروس منتقل میکردن رسمی که به نظر من اصلا درست نبوده ونیست .

البته الان شاید کمتر شده باشه ولی جای خودشو به معاینه قبل  از ازدواج داده . که باز هم اینو خیلی از دخترا نمیپسندن و باعث فشارهای زیادی

به اونا میشه به نظر من خانواده ها این موضوع رو باید بر عهده خود عروس و داماد بذارن نه اینکه فشار بذارن پشت عروس وداماد باید بذارن خودشون تصمیم بگیرن که عروس برای معایته بره یانه ؟ 

خوب این حق طبیعیه داماد هست که مطلع بشه ولی نه بافشار به عروس اگه کسی همسرشو دوست داشته باشه شاید این موضع براش مهم

نباشه یا چشم پوشی کنه ولی بعضی ها بر نمیتابن و دوست ندارن باید این موضع را هم در نظر گرفت که ممکنه در گذشته برای اون دختر اتفاقی رخ داده باشه ممکنه کسی به اون تعرض کرده باشه که او در این مورد مقصر نباشه یا شاید در گذشته حماقتی رو مرتکب شده ودیگه این کار رو نکرده باشه بهتر است عروس وداماد صادق باشن ودر این مورد مخفی کاری نکنن اما این نکته را هم باید مدنظر داشت که ممکن است داماد برایش قابل

هضم نباشد و دختر را ترک کند وباعث صدمه به دختر بشود . به نظر من باید این موضوع را بر عهده خود دختر وپسر گذاشت که بامیل خود بروند نه با استرس و فشار .