ببینید کیبورد رایانه  برادر زیتون رو :دی
 
 
 
 
 
 
 
مبهم زنگ میزنه به گلاب میگه :برو تو سایت دانشگاه نمره هامو نگاه کن فقط جلوی بابا تابلو نکن، اگه یک درس افتاده بودم بگو سلام علیکم اگه دو تا درس بود بگو سلام علیکم و رحمت الله اگه سه تا درس بود بگو سلام علیکم و رحمت الله و برکاته!!خلاصه یه جور که بابا متوجه نشه.گلاب هم رفت چک کرد به حالت شوک زده زنگ زد بهش گفت:السلام علیکم و رحمت الله و برکاته ان الله و ملاءکته یوصلون علی النبی یا ایهاالذین امنو سلو علیهم وسلمو تسلیما !!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 
 
 
 
 
برادر بهنام و دوست دخترش :دی
 
 
 
 
 
 
واران با دوستاش تصمیم گرفتند برن بیرون بعد از چهار ساعت چونه زنی بر سر اینکه کجا برن به نتیجه رسیدن اما دو دقیقه بعدش کنسل شد
چون واران به الهه گفته خرس گنده : دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 
 
 
 
 
میگن داداش ابوالفضل از آموزشی سربازی که برگشت باباشو دم در دید که ریشاش بلند بلند شده چشاش مثل کاسه خون وبه افق خیره شده
و خیلی غمگینه دوید باباشو بغل کردو گفت بابا چی شده ؟ باباش یه نگاهی بهش انداخت و به داخل اشاره کرد .رفت داخل دید داداشش
دم در سالن نشسته و اونم ریشاش بلند بلند شده و چشاش مثل باباش کاسه خون گفت داداش ترو خدا بگو چی شده من طاقتشو دارم بگو.
 
داداشش بلند شد یه نگاهی بهش انداخت و بعد یه لگد بهش زدو گفت میخوای بری دیگه ماشین صورت تراشی واسه چی با خودت میبره :دییییییییییییییییییییییییییییییی
 
 
 
 
 
یادتونه محبوبه شب گفت رفتم موهامو بابلیس کردم کلی ذوق کردم ؟ این کلیپ لو فتش از شبیه که میخواسته بره عروسی وموهاشو بابلیس کرده:دی
 
 
 
 
 
 
 
اینم ترفند برادر قدح برای خوابیدن سر کلاس :دی
 
 
 
 
 
 
 
 
خخخخخخخخخ باشد که خوشتون اومده باشه :دی