به آسمان ماه تمامم تویی

                             یوسف فاطمه امامم تویی

کشیده عشق تو به پای دارم

                                   ولی به پای دار غم ندارم

رسیده برمشام من بوی تو

                               طناب دارم شده گیسوی تو

***

من که سراپا همه رنج و دردم

                                    کرده غم عشق تو کوچه گردم

به کوفه تفسیر وفا می کنم

                                تو را به هرکوچه صدا می کنم

بخت من دلشده رفته بخواب

                                 دست مرا گرفته دست طناب

طائر پربسته ءبی لانه ام

                             خانهء غم شد دل و بی خانه ام

***

ندیده کس به زیراین آسمان

                                 که سربه دیوار بودمیهمان

به عشق تو تابه سحر نخفتم

                                   گشوده لب به اهل کوفه گفتم

     اول من آخر من حسین (ع)است

                                           عاشقم و دلبرمن حسین (ع)است