یه عادتی که بعضی ما ایرونی ها داریم اینه که وقتی یه شماره ناشناس رو گوشیمون افتاده سریع زنگ میزنیم که ببینیم کیه ؟ خوب بابا این

چه کاریه حتما اشتباه شده کسی کار داشته باشه خودش زنگ میزنه یعنی چی بلند میشی زنگ میزنی . خوب زیاد برای خودم 

پیش اومده که میخواستم شماره ای رو بگیرم و اشتباه گرفتم متوجه شدم قطع کردم   وزیاد هم پیش میاد برای همه هم پیش میاد ولی

اینکه بلد شی زنگ بزنی معنی نداره حالا اگه شماره ی یه آشنا باشه عمرا زنگ بزنه ها .میگه اون با من کار داره من زنگ بزنم خودش بزنه

یا میگه ببین چه زرنگه تک زنگ میزنه من براش زنگ بزنم من از اون زرنگ ترم عمرا زنگ بزنم بعد اون وقت شماره نا آشنازنگ میزنه  بلند میشه

زنگ میزنه نکنید بابا خوب اشتباه میشه حالا هم اشتباه نباشه زنگ زدن معنی نداره .خیلی از مزاحمت ها که پیش میاد همینه . مثلا دختره

یکی شماره نا آشنا میفته رو گوشیش بلند میشه زنگ میزنه ببینه کیه خوب اگه طرف هم یه ادم نا اهل باشه دیگه شروع میکنه به مزاحمت .

بعضی از این دخترا هم که یه شماره ناشناس روی گوشیشون میفته مدام تک میزنن یا اس ام اس میدن شما ؟ البته بعضی از آقایون هم همینطورن خوب نکنید .

ولی درکل این زنگ زدن به شماره ی نا شناس خانوم اقا نداره .