سلام ممنون از خانوم فاطمه الف که بنده رو دعوت کردن به این چالش . این چالش رو آقاامیر راه انداختن و از ایشون هم متشکرم .

 

1- چی شد که به دنیای وبلاگها اومدی ؟

من سال 88 وارد دنیای وبلاگ اومدم با معرفی استادم . وشروع کردم به نوشتن وبلاگ .وبا بلاگفا شروع به نوشتن کردم وبعد از پوکیدن بلاگفا به اینجا اومدم . 

 

2- هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست ؟ سرگرمی و شاد کردن دل دیگران و اگه چیزی بلد باشم وبدونم به دیگران یاد بدم .

3-به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت ؟ سرگرمی در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید وکار بردی برای دیگران و...

4- به نظرت یه وبلاگ ایده آل یاایده ئال چه ویژگی هایی باید داشته باشه ؟

یه وبلاگ ایده ئال یا ایده آل باید وبلاگی باشه که هم مطالبش مفید باشه وهم خسته کننده نباشه وهم موضوعاتش به نحوی باشه که ادم تشنه دنبال کردن مطالبش بشه وباشه 

5-بیشتر کدوم وبلاگها رو دنبال میکنی ؟و چه وبلاگهایی رو دوست داری؟ وبلاگهایی که موضوعاتش خسته کننده نباشه مفید باشه و آدم برای وقتی که میذاره برای خوندش لذت کامل واستفاده کامل ببره شاد باشه .

6-نظرت راجع به سرویسهای وبلاگ دهی چیه ؟وبرای بهتر شدنشون چه پیشنهادی داری ؟من فقط با بلاگفا وبیان آشنایی دارم که هرکدوم به اندازه های خود کم و کاستی دارن وهم دچار مشکلاتی هستن که پیشنهاد میکنم این مشکلاتو برای بهتر شدن سرویسشون برطرف کنند نه اینکه هنوز این یکی برطرف نشده دومی هم اضافه بشه متاسفانه سرویس بیان این روزها دچار خیلی مشکلات هست که امیدوارم برطرف بشه این مشکلات 

تاجای اینکه بلاگرها به خاطر این مشکلات کوچ کنن وبه یه سرویس دیگه برن مشکلی که گریبانگیر بلاگفا هم شد .

7-نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی چیه وبرای بهتر شدنش چه پیشنهادی داری؟ محیط خوب وصمیمی بین افراد هست و حتی مفید وکاربردی .

پیشنهاد دارم اگه کسی وارد دنیای وبلاگ نویسی شد دیگه تا با یه مشکلی برخورد فورا جا نزنه ووبلاگشو نابود کنه حتی اگه میخواد بره حداقل

وبلاگشو نگه داره نه همه چیزو نابود کنه اگه کسی میخواد چنین کاری کنه بهتره اصلا شروع نکنه چون واقعا حیفه چند سال زحمت بکشی بعد همه رو نابود کنی .

8-ویژگی از بلاگری که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین ؟ طویل نویسی خخخخ یعنی پستای بسیار طولانی :دی

9-چند تا از لبخندهایی که در سویسهای وبلاگ نویسی وبیان داشتید رو باما در میان بگذارید؟خوب لبخند که زیاد بوده و انتخاب بینشون واقعا سخته .

ولی یه دونش که خیلی بامزه بود ماجراهای آبجی کوچیکه خانم گندم  بود که خیلی جالب وبامزه بودن .

10-بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ نویس ها چیه؟چیزی هست که بخواید بگید وما بهش اشاره نکرده باشیم؟آقا یه دفعه نذارن برن و وبشونو بترکونن دیگه اینکه تو ذهن خواننده نزنن یا اینکه قضاوت کنند راجب خواننده وبشون واینکه توی وبلاگ یکی دیگه که میرن به کامنت کسی خرده نگیرن و اگه ایرادی دارن گارد بگیرن .

 

دعوت میکنم ازبانو صخره نورد ، برادر بهنام ، بانوحسانه ، جناب زیتون وبانو اَسی .